malinkristina

IKEA

Kategori: Allmänt

Sitter i och myser i soffan med min nytvättade filt och dricker en kopp varmt the. Välbehövligt efter att ha varit ute i denna kyla, vad fan hände liksom?!
Ett x antal av dagens timmar har jag spenderat på IKEA vilket resulterade i att jag så här på kvällskvisten har betydligt mindre likvida medel än jag hade vid dagens början, hmm konstigt det där... Och så påstås det att IKEA är billigt?? Ändå lyckas man bli en halv förmögenhet fattigare varje gång man passerar den där berömda kassan.
Köpte mig bland annat denna "köksstege" som jag så händigt skruvat ihop alldeles nyss, så nu når jag upp till alla skåp, LYCKA!
Ska ta och krypa ner i min renbäddade(lyx!) säng snart, ska ju trots allt upp och jobba imorgon.
God natt fina Ni!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: